
Juvente ønsker å skape inkluderende og spennende ungdomsmiljøer der ungdom får mulighet til å vise at de kan, tør og vil ta utfordringer.
Vi har fulgt Juvente i en spennende rebrand, og jobbet frem en komplett visuell identitet som skal gjenspeile deres sentrale verdier og visjoner. Vi ville skape et behagelig og inkluderende uttrykk, og rett og slett gjøre Juvente til en enda kulere og mer appellerende organisasjon for deres unge målgruppe.
Case: Juvente
Leveranse: Logo, visuell identitet, design av nettside, trykksaker, sosiale medier og foto.

Som en del av en større visuell rebrand for Juvente, ble vi bedt om å utforme en ny logo. Siden Juventes stiftelse i 1992, har flere logoer fått æren av å representere den rusforebyggende ungdomsorganisasjonen. Felles for disse er den oransje flammen, som har blitt et kjært og respektert symbol for Juvente. Dette ønsket vi å ta med videre, men nå med et endret fokus:
Juvente jobber for en inkluderende og morsom møteplass, for engasjerte ungdommer som brenner for å redusere rus- og drikkepress. Den nye logoen er bygd opp av tre hender som går sammen for sin brennsak, og fokuserer på fellesskap, mennesker og mot.



